İnternet İçin Dijital Strateji Nasıl Oluşturulur

Slaweally

® R00T ♣
14 Ara 2019
31
6
15
Trabzon
rabbyte.net
İnternet için dijital strateji konusunda ciddi olduğunuz açıktır çünkü
internette “İnternet için Dijital Strateji Nasıl Oluşturulur” yazısını okuyorsunuz.

İnternet için dijital stratejimi takip ederseniz, viral bir başarı elde edersiniz. Viral başarı söz konusu olduğunda, düz bir yüzle “viral başarı” diyebilmek önemlidir. Neyin önemli olduğunu biliyor musun? İnternet için dijital bir strateji.

İnternet için dijital strateji nedir? Bu karmaşık, ancak bilim ve danışmanları içeriyor. Kısa süre içinde danışmanlara gideceğim. Muhtemelen toplumun en değerli üyeleridir.

Şansın viral başarı ile hiçbir ilgisi yoktur. Sadece parmaklarını geçip içerik oluşturmuyorsun. Kişi sadece çok çalışmakla kalmaz, yaratıcı riskler almaz ve hatalarından ders çıkarmaz. Bu çok saçma.

İnternet gülünç bir yer değil.

Dijital bir internet stratejisine mi ihtiyacınız var? Herkes bunu yapar, ancak internette işletmeleri olan kişilerin buna çok daha fazla ihtiyacı vardır. Birçoğunun inandığının aksine, aynaya üç kez “SNAPCHAT” diye bağırmak internet için dijital bir strateji DEĞİLDİR.

İnternet için dijital strateji hakkında yazmamı sağlayan şey nedir? Bu soruyu bir soru ile cevaplayayım: bu makaleyi kim yazdı?

Wall Street Journal'a doğrudan rakip olan Internet Action Force'un genel yayın yönetmeniyim. İnternet Eylem Gücü internet için dijital bir strateji uygulamaktadır ve bu nedenle büyük bir başarıdır. Tüm paradigmaları bozuyoruz. Sektörlerimiz nemli ve lezzetlidir. Bunu yazarken trafiğimiz geçen Salı gününe göre% 500000 arttı. Bu etkileyici, ancak yalnızca sizinki gibi uzmanlar ve gurular ve içerik oluşturucular için.

Yedeklememe izin ver, çünkü kafan muhtemelen dönüyor. “Trafik” nedir? Kimse bilmiyor. Hayatın veya uçakların anlamı gibi bir gizem.

İnternet Eylem Gücünü bir halüsinasyondan, içerik açısından zengin, çok platformlu tireli kelimelere nasıl dönüştürdüğümü açıklayacağım. Ama önce, internetin yabancıları tamamlaması için dijital stratejimi neden açıklayacağımı merak ediyor olabilirsiniz.

Sanýrým sadece geri vereceđime inanýyorum. Bana romantik bir aptal deyin, ama eğer sadece bir kişiye yardım edebilirsem, o zaman yaşam güçlerini alır ve güçlenirim.

Beni daha güçlü yap. Beni ışığınla doldur.

Dinamik bir web sitesi başlatmak için gerekenlerin ayrıntılarına inmeden önce SEO hakkında konuşmak istiyorum. SEO “See-yo” olarak telaffuz edilir ve “sihirli kelimeler” için Latince'den gelir. İnternet sihirli kelimelerle beslenir ve şu kelimeler: göğüsler, seks, göğüsler ve ücretsiz ipad.

İnternette internet stratejisi konusunda benimle aynı fikirde olmayan bazı insanlar var. Bu insanların çoğu, saygı duyduğum ve beyinleri egzotik cinsel yolla bulaşan hastalıklar tarafından eklenen profesyonellerdir. Tavsiyeleri muhtemelen “Buzzfeed” olacaktır. Oldukça iyi bir dijital içerik stratejisi Buzzfeed olmaktır, ancak bu sadece Buzzfeed iseniz işe yarar.

“Buzzfeed” i bilmiyorsanız, internet için dijital stratejimi uygulamadan önce internete girmenizi öneririm.

Bekleyebilirim. Masaüstünüzdeki “Windows XP” yi tıklamanız yeterlidir.

İnternet için uygun bir dijital stratejinin dört ana bileşeni vardır: birincisi, içerik var. İçerik kraldır ve bu yüzden içerik uykusunda rutin olarak öldürülür.

İkincisi, kod var. “Kod” bu saçmalık sözcüklerden bir diğeri. “Kod” nedir? Bu sadece matematik. Gerçek inek boku.

Bazı insanlar kodlayanlara çok para öder. Bunlara “geliştiriciler” denir, çünkü her zaman tam olarak gelişmemişlerdir. Bir keresinde perdeli ayaklı bir geliştirici tuttum! Yine de kod kolaydır. İşte sır: istediğiniz herhangi bir web sayfasında "kaynağı görüntüle" yi tıklayın ve ardından "tümünü seç" ve SONRA "kes ve yapıştır" ı tıklayın.

Üçüncüsü, bir web danışmanına ihtiyacınız var. Web danışmanları birçok form alır: bir kuş ya da kedi ya da kayıp yaştan vahşi, efsanevi bir skaarg. Ama birine ihtiyacınız var ve bu danışmanları işe almak için çok para harcamanız gerekiyor.

Her neyse, ben bir danışmanım. Beni [email protected] aracılığıyla çağırabilirsiniz.

Ve son olarak, bir sosyal medya stratejisine ihtiyacınız var. Bu en kolay kısım. Sosyal medya yapımcısı 22 yaşın altındaki herkesdir. Bunları altı paketiyle kiralayabilirsiniz. Bir ayakkabı kutusuna kolayca sığarlar ve portakal suyuna batırılmış pamuk toplarını emmekten mutluluk duyarlar. Sosyal medya ekibiniz kullanıcılarla gerçek zamanlı görüşmelerde hangi platformlarda yer almalıdır? Geocities'i tavsiye ederim. Bunlardan herhangi biri “algoritma” kelimesinden bahsediyorsa derhal ateşleyin. Ölümcüllerin bilmemesi gereken bazı şeyler var.

İşte buradasınız, bir dijital web stratejisinin dört ana bileşeni. Şimdi, sadece arkanıza yaslanıp trafiğin büyümesini ve büyümesini ve büyümesini izleyebileceğinizi düşünüyor musunuz? Yüksek sesle gülmek! Haklısın.

İşte bu kadar basit.

"İnternet Eylem Gücünün internet için dijital stratejisi nedir?"

Her zamanki cevabım bir ağaç gibi davranmak. John nereye gitti? “Bir az önce buradaydı.

Kaynak: How To Create A Digital Strategy For The Internet